هنرستان فنی شبانه روزی آیت الله طالقانی

مکانیک خودرو - الکتروتکنیک - ساختمان - تأسیسات مکانیکی

هنرستان فنی شبانه روزی آیت الله طالقانی

مکانیک خودرو - الکتروتکنیک - ساختمان - تأسیسات مکانیکی

برنامه مطالعه پیشنهادی برای امتحانات نوبت دوم

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ق.ظ

این برنامه به منظور استفاده ی دانش آموزان سال سوم ساختمان تنظیم شده است.

در استفاده از برنامه دقت داشته باشید:

1- رنگ آبی روزهای حضور در هنرستان را مشخص می کند.

2- رنگ سبز برنامه ی مطالعه ی مروری را مشخص می کند.

3- رنگ زرد برنامه ی مطالعه ی التزامی را مشخص می کند.

این برنامه به منظور استفاده ی دانش آموزان سال سوم ساختمان تنظیم شده است.

در استفاده از برنامه دقت داشته باشید:

1- رنگ آبی روزهای حضور در هنرستان را مشخص می کند.

2- رنگ سبز برنامه ی مطالعه ی مروری را مشخص می کند.

3- رنگ زرد برنامه ی مطالعه ی التزامی را مشخص می کند.

موفق و پیروز باشید.

دریافت برنامه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۷
معاون آموزشی

نظرات  (۵)

۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۳ مهدی قلی پور
با سلام...من از وبلاگ شما خیلی خوشم امد منم یه هنرستانی هستم رشته تاسیسات...به دنبال بارم بندی دروس تخصصی رشته تاسیسات هستم ولی موفق نشدم انها را بدست بیارم رو دوشنبه هم امتحان دارم....اگه میشه بارم بندی دروس تخصصی در امتحانات نهایی رو اطلاع رسانی کنید....(09146911480)
پاسخ:
با سلام
دوست عزیزم، بارم بندی دروس اختصاصی و عمومی هر سال در قالب بخشنامه هایی به مدارس ابلاغ می شود. شما نیز می توانید با مراجعه به امور اداری مدرسۀ خود از محتوای این بخشنامه جویا شوید.

من دانش آموز هنرستان نیستم ولی وقتی دیدم هنرستان معلم هایی مثل آقای منتظری داره دوست داشتم که رشته ای رو انتخاب می کردم که از وجود چنین معلم هایی استفاده کنم.
به همه ی سال اولی ها توصیه میکنم به هنرستان بیاند هم رشته هایی داره که آینده شغلی خوبی دارند هم معلم های خوبی مثل اقای منتظریو...
حیف. . . . .
پاسخ:
سلام جناب هوشیاری
شما نسبت به بنده لطف دارید. کادر اجرایی و دبیران هنرستان را متخصصین دلسوز و توانمندی تشکیل داده اند که بنده نیز به انجام وظیفه و درس آموزی از سایر همکارانم مشغول هستم.
سلام دست شمادرد نکن از زحماتتون ممنون
پاسخ:
ممنونم. موفق باشید.
سلام سجاد عزیز زحمات شما غیرقابل جبرانه امید وارم یه روزتلاش های شما رو جبران کنم براتون ارزوی بهترین ها رو می کنم.
پاسخ:
با سلام
سپاسگزارم از لطف شما...پیش و بیش از هر چیز باید مهربانی شما را جبران کرد.
جناب اقای منتظری.
از زحماتی که برای ما می کشید و وقتی که می گذارید ممنونم. حیف که امسال تموم شد .
پاسخ:
با سلام
ممنونم. مهربانی و قدرشناسی شما ستودنیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی