هنرستان فنی شبانه روزی آیت الله طالقانی

مکانیک خودرو - الکتروتکنیک - ساختمان - تأسیسات مکانیکی

هنرستان فنی شبانه روزی آیت الله طالقانی

مکانیک خودرو - الکتروتکنیک - ساختمان - تأسیسات مکانیکی

کسب رتبه های یک رقمی و دورقمی کنکور سراسری کاردانی
 

 

کسب رتبه های یک رقمی و دورقمی کنکور هنرستان های فنی (سال تحصیلی93-92) را به تمامی هنرآموزان ، هنرجویان و خانواده های محترم ایشان تبریک می گوییم .

ردیف

نام ونام خانوادگی

رتبه

دانشگاه و رشته

1

امیر تشیعی

رتبه 5

دانشگاه شهید مهاجر اصفهان

2

حامد الهیاری بیک

رتبه 19

دانشگاه شهید مهاجر اصفهان 

3

علی حاجعلی

رتبه 23

دانشگاه شهید مهاجر اصفهان 

4

عباس نوروزی

رتبه 39

دانشگاه شهید مهاجر اصفهان  

5

سید سجاد قاسمی

رتبه 51

دانشگاه شهید مهاجر اصفهان  

6

سعید فیروزی

رتبه 73

دانشگاه شهید مهاجر اصفهان  

لازم به ذکر است هنرجویان موفق در رشته های مکانیک خودرو، الکترتکنیک وساختمان نیز باکسب رتبه های بسیار خوب که با کسب رتبه های بیین 100 تا1000 نیز افتخاراتی آفریده اند که اسامی آنان بزودی اعلام میشود/م
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۵
علی معصومی

نظرات  (۱۱)

سلام به همه دوستان عزیز که موفق به قبولی در دانشگاه های خوب شده اند.
نمیخوام ته دلتونا خالی کنم ولی واقعیت اینه که هیچ خبری نیست دانشگاه.من 7 ساله تو بهترین دانشگاههای ایران و در بهترین رشته ای که فکرشا میکنید درس خوندم ولی الان یکساله دنبال کار میگردم ولی دریغ از یه کار ساده .....
پس عزیزانم از همین الان برید یه مهارتی یاد بگیرید و با همون اموراتتون را بگذرونید.
۲۲ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۱۲ سیدسجادمیرصانعی
من میخواستم بگم از اقای نوروزی خیلی خیلی متشکرم همچنین از اقای طاهری.
محمد دشتیانی از نیشابور.رتبه٩مکانیک هستم جرا منو نزدین؟الان دانشکاه منتظری مشهدم
(امیر-سجاد-حامد-عباس )عزیز بعد از خدا تلاش های بی دریغ خودتان به هدف رسید برای من و کلیه کادر آموزشی اداری بهترین دستمزد و خدا قوت موفقیت شما وکلیه دانش آموزان است . یکی از لذت های معلمی موفق بودن هنرجویانشان در درس و کار وزندگی است
سلام.میخواستم از همه ی معلمان زحمت کش به خصوص اقای نوروزی -اقای منتظری -اقای شیروانی و اقای تاجداری تشکر کنم که من و سایر دوستانم رو در رسیدن به موفقیت یاری کردند.امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشند.
باسلام میخواستم ازجناب مهندس نوروزی به خاطر زحمات دلسوزانه شان وهمچنین تمامی معلمانی که برای رشته نو پای تاسیسات زحمت کشیده اند تشکر وقدر دانی کنم
باتشکر از مهندس نوروزی وشیروانی اگه تلاش این دو معلم عزیزنبود هرگز نمیتونستیم این رتبه هارو کسب کنیم
۱۰ آبان ۹۳ ، ۰۱:۲۳ اله یاری بیک
می خواستم از تمام کسانی که من را در این مهم یاری کردند به خصوص از آقای نوروزی که برای رشته ی تاسیسات سنگ تمام گذاشتند و همچنین تمامی معلمان و معاونان به من کمک کردند تشکر کنم
جای تبریک دارد به هنر جویان. همکاران عزیز و کلیه کادر آموزشی و اداری هنرستان .
هنرستان یک خانواده بزرگ است و من کوچکترین عضو این خانواده .بابت کلیه دلگرمی ها و نظرها متشکرم
تلاش های همکاران رشته ی تاسیسات به ویژه آقای مهندس نوروزی بر هیچ کسی پوشیده نیست. برای ایشان آرزوی سربلندی و برای دانش آموزان افتخارآفرینشان آرزوی موفقیت در مدارج بالاتر را داریم.
با تبریک فراوان به یکایک هنرجویان عزیز وتلاشگر رشته تاسیسات، جا دارد از همه همکارن گرامی به ویژه جناب آقای مهنّدس نوروزی که واقعا زحمت کشیده اند و دلسوزانه خدمت میکنند تشکر وِیژه کرد، و به حق که کسب این رتبه های درخشان از زحمات این همکار بزرگوار است، خداوند به ایشان عمر با عزت دهد و همیشه سلامت وتندرست باشند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی