هنرستان فنی شبانه روزی آیت الله طالقانی

مکانیک خودرو - الکتروتکنیک - ساختمان - تأسیسات مکانیکی

هنرستان فنی شبانه روزی آیت الله طالقانی

مکانیک خودرو - الکتروتکنیک - ساختمان - تأسیسات مکانیکی

سوالات و پاسخ تاسیسات برودتی سوم تاسیسات

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴ ق.ظ

برای دریافت فایل سوالات  به همراه پاسخ به ادامه مطلب دریافت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۶
معاون آموزشی

نظرات  (۳)

سلام
پاسخ:
سلام وعرض ادب
سلام مهندس .بسیارخوشحالم که ادامه تحصیل داده ودرشرکت نفت کارمی کنی!
تصادفی پیامت را دیدم.هنوز به یادگارنمره هایتان را دارم.بنده الان کاشان هستم وآرزوی موفقیت بیشتری برای شمادارم .اینهم ازبرکات سایت هنرستان خوانساراست.تشکرفراوان ازمسئولین
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۳۸ امین بابایی
باسلام خدمت تمامی دوستان زحمت کش در این هنرستان
بنده ازهنرجویان سال 1378 این هنرستان بودم و موفقیت امروزم را در گرو زحمات دوستان و اساتید آن دوره میدانم البته نمی شود از تلاش شبانه روزی خودم نیز چشم پوشی کنم.هم اکنون در شرکت ملی نفت مشغول کار هستم .و مهندسی تاسیسات حرارتی برودتی خود را امسال اخذ کردم.ناگفته نماند در این هنرستان رشته ام مکانیک خودرو بوده.دوستان اگر در رابطه با این دو رشته اگر سوالی داشتند میتوانند با بنده در تماس باشند.با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی