هنرستان فنی شبانه روزی آیت الله طالقانی

مکانیک خودرو - الکتروتکنیک - ساختمان - تأسیسات مکانیکی

هنرستان فنی شبانه روزی آیت الله طالقانی

مکانیک خودرو - الکتروتکنیک - ساختمان - تأسیسات مکانیکی

تقدیر از جناب مهندس لچینانی

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۲۸ ب.ظ

همکار گرامی جناب آقای مهندس احمد لچینانی

 

با عزمی برخاسته از تعهد و ایثار و با تحمل تمام ناملایمت ها قدم هایی محکم و استوار در جهت نهادینه کردن تدریس اصولی و مبتنی بر روش های علمی همراه با اخلاق دین مدار و پر عیار برداشتید.

توانمندی های متعهدانه و مسئولانه جنابعالی در شهرستان خوانسار، سوابقی را رقم زده است که خود، گویای شایستگی های شماست.

اکنون که تصمیم گرفته اید در روزهای سرد قدرناشناسی ما، در سنگری دیگر به فعالیت ادامه دهید، وظیفۀ خود می دانیم از زحمات شما مراتب تشکر خالصانۀ خود را اعلام نموده و برایتان از در گاه حضرت حق، توفیق روزافزون طلب نماییم.

به خدای مهربان می سپاریمتان و هرگز از یاد نخواهیم برد لحظات شیرینی را که در کنارتان بودیم.

 

سجاد منتظری

(از طرف همکاران و دانش آموزان شما در گروه ساختمان)

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۰
معاون آموزشی

نظرات  (۴)

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۹ حجت پاشایی
[جناب آقای مهندس لاچینانی (همکلاسی دوران هنرستانی سال1368)موفقیت شمارادر عرصه تعلیم وتربیت تبریک عرض می نمایم.بپاشایی
۳۰ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۳۸ احمد لچینانی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کلیه همکاران و دوستان گرامی بخصوص همکاران در گروه ساختمان و بالاخص جناب آقای منتظری
این اولین باری است که پس از انتقالی از خوانسار به این سایت مراجعه می کنم
با مشاهده موفقیت های علمی دانش آموزان هنرستان خیلی خوشحال شدم و از اینکه همکاران و دانش آموزان گرامی به بنده حقیر ابراز لطف کردند شرمنده شدم چون فکر می کنم با وجود مشکلات و محدودیت های فراوان بیش از اینها می توانستم به دانش آموزان عزیز خدمت کنم.به هر حال خواسته یا ناخواسته فرصت خدمت در هنرستان خوانسار را از دست دادم و امیدوارم با دعاهای شما خوبان بتوانم در محیط جدید مثمر ثمر باشم.
پیروز و سربلند باشید.خدانگهدار
پاسخ:
با سلام و ارادت خدمت جناب آقای مهندس لچینانی
امیدوارم همیشه شاد، موفق و سربلند باشید.
منم از آقای لچینانی که در 2 سال گذشته با تمام مشکلات مدرسه خیلی برای دانش آموزان زحمت کشیدن تشکر میکنم هیچ وقت دبیری به خوبی شما رو از یادمون نمیبریم هر جا هستین موفق باشید!!!

من هم به نوبه خود از تلاش های مهندس لچینانی تشکر و برای ایشان توفیق روز افزون خواستارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی