هنرستان فنی شبانه روزی آیت الله طالقانی

مکانیک خودرو - الکتروتکنیک - ساختمان - تأسیسات مکانیکی

هنرستان فنی شبانه روزی آیت الله طالقانی

مکانیک خودرو - الکتروتکنیک - ساختمان - تأسیسات مکانیکی

قابل توجه هنرجویان رشته تاسیسات

 

موارد امتحانی در آزمون کاردانی فنی و حرفه ای سال 1393 به شرح زیر می باشد:

 

دروس عمومی:

 

عنوان درس

تعداد سوال

ضریب

زبان و ادبیات فارسی

15

2

عربی 1و2

15

1

فرهنگ و معارف اسلامی 1و2و3

15

1.5

زبان خارجی 1و2

15

1

ریاضیات 1و2

20

4

فیزیک1

15

2

شیمی

15

2

 

جمعا 110تست 4 گزینه ای

 

 

دروس تخصصی:

 

عنوان درس

تعداد سوال

ضریب

تاسیسات بهداشتی ساختمان

15

15

رسم فنی عمومی و نقشه کشی تاسیسات

15

15

برق تاسیسات

10

15

تاسیسات حرارتی

10

15

تاسیسات برودتی

10

15

ریاضی 3 پودمانی

10

15

 

جمعا 70 تست 4 گزینه ای

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۴
معاون آموزشی

نظرات  (۱۴)

سلام منابع 98 رو میشه بگین ممنون
پاسخ:
با سلام
متاسفانه هنوز منابع مشخص نیست
با سلام من امسال یازدهمم دوره جدید ،ایا کنکور داریم یا ن ممنون
پاسخ:
سلام هنوز مشخص نیست
میخواستم بدونم به دلیل کار اموزی وقت کم دارم درس بخونم باید چه کار کنم راهنماییم کنید
پاسخ:
باسلام وتشکر از شما
متاسفانه نمیشه کاری کرد چون دوره کارآموزی باید در همین بازه زمانی انجام شود.
میخواستم بدونم به دلیل کار اموزی وقت کم دارم درس بخونم باید چه کار کنم راهنماییم کنید
سلام
میبخشید تست و نمونه سوال چی خوبه بخونیم و از کجا گیر بیاریم
با سلام میخاستم از آقای نوروزی،بهارلو،صانعی وهمه دبیران عزیز تشکر کنم.
باتشکر فراوان از شما دبیران دلسوز.
سلام تاسیات که درس شیمی نداره
این از کجا آمده؟؟؟؟؟
با سلام
میخواستم بدونم تعداد شرکت کننده های کنکور تاسیسات در سال 95چقدر بوده؟؟
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۴ در حال نوشتن...
جمعا 70 تست؟؟؟؟؟؟؟ فک کنم امسال بیشتره.
با سلام خدمت مدیریت محترم سایت
میخواستم بدونم حدودا تعداد نفرات شرکت کننده در کنکور 95 تاسیسات چقدره ؟
و اینکه شنیدم برق تاسیسات ضریبش 10 هست درسته ؟
ممنون میشم زودتر جواب بدین
با تشکر یا حق
با سلام
آقا من شنیدم فیزیک ۲هم هست و ضریبشم بالاس لطفا بگید ک فیزیک چن تو کنکور هست ممنون
پاسخ:
سلام و پوزش بابت تاخیر در پاسخ
فیزیک دو جزء منابع آزمون تاسیسات نیست و صرفا از فیزیک 1 سوال مطرح خواهد شد.
موفق باشید
با سلام میخواستم بدونم فیزیک 1 تو کنکور میاد یا فیزیک 2 اخه سرپرست کارگاهمون گفتن فیزیک 2 شما زدید فیزیک 1
و یک نکته دیگه اینکه توی کتاب کنکور عمومی و پایه نشر چهار خونه از فیزیک 1 فقط 9تا سوال امده
لطفا راهنماییم کنید با تشکر
عالی بود
ممنون از اطلاع رسانیتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی