هنرستان فنی شبانه روزی آیت الله طالقانی

مکانیک خودرو - الکتروتکنیک - ساختمان - تأسیسات مکانیکی

هنرستان فنی شبانه روزی آیت الله طالقانی

مکانیک خودرو - الکتروتکنیک - ساختمان - تأسیسات مکانیکی

بودجه بندی دروس عمومی و تخصصی هنرستان در کنکور

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ب.ظ

در فایل پیوست، بودجه بندی دروس عمومی و تخصصی کلیه ی رشته های هنرستان جهت دانلود قرار داده است. این بودجه بندی بر مبنای فصل های کتب درسی طبقه بندی شده است.

در فایل پیوست، بودجه بندی دروس عمومی و تخصصی کلیه ی رشته های هنرستان جهت دانلود قرار داده است. این بودجه بندی بر مبنای فصل های کتب درسی طبقه بندی شده است.

بدجه بندی دروس عمومی کنکور

بودجه بندی دروس تخصصی کنکور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۶
معاون آموزشی

نظرات  (۲۰)

سلام میشه بودجه بندی رشته مکانیک خودرو را اعلام کنید برای کنکور 99
پاسخ:
با سلام وعرض ادب
تا کنون  بودجه بندی برای کنکور 99 اعلام نشده بمحض ارسال اطلاع رسانی میشود.
سلام خسته نباشید ببخشید بودجه بندی حسابداری کی معلوم میشه؟
پاسخ:
سلام ما متاسفانه رشته حسابداری نداریم
سلام بوجه بندی رشته کامپیوتر شاخه نام آقای رو میخوام
لطفا بودجه بندی ۹۸ کنکور کاردانی رو هم بزارید
پاسخ:
سلام متاسفانه تاکنون بودجه بندب بصورت درس به درس برای کنکور نیامده
بودجه بندی ۹۸ معماری اعلام نشده؟
سلام بودجه بندی ۹۸کنکور حسابداری کی اعلام میشه
میشه بودجه بندی یکی دوسال اخیر رو هم بزارید!؟
پاسخ:
سلام بودجه بندی کدوم رشته؟

ببخشید ممکنه چند درصد تغییر داشته باشه توی سال ۹۶؟
این بودجه بندی ها که ماله ساله 92 است....شما میتونید به من اطمینان بدین که سال 96 دقیقا به همین شکل که اشاره شده است یا نه؟
اگر نه که باید از کجا این بودجه بندی ها رو بدست بیارم؟
با سلام
من اگر درس های نهایی فنی را بدهم باز هم نمی توانم در کنکور فنی امتحان دهم؟
پاسخ:
سلام نخیر متاسفانه
سلام من سوم تجربی ام ایا سال بعد می تونم هم کنکور تجربی بدم هم فنی؟
پاسخ:
با سلام 
نخیر متاسفانه  شما میتوانید در گروه علوم ریاض شرکت کنید ورشته های فنی مهندسی را در دانشگاه انتخاب نمایید
کنکور فنی وحرفه ای مختص هنرستانی هاست

من دیپلم تجربی دارم.آیا میتونم درکنکور حسابداری شرکت کنم؟
پاسخ:
سلام نخیر متاسفانه
سلام، ممنون بابت اطلاعات خوب و مفیدتون
من رشته تصویرسازی کامپیوتر خوندم، البته در آموزشگاه آزاد، می تونم کنکور بدم
پاسخ:
با سلام
اگر از مراکز مورد تایید آموزش و پرورش دیپلم تصویرسازی گرفته اید می توانید در کنکور کاردانی فنی که در تابستان 95 برگزار میشود شرکت کنید.
من رشته تصویرسازی کامپیوتر خوندم، البته در آموزشگاه آزاد، می تونم کنکور بدم
سلام . یه سوال داشتم
من امسال سوم ریاضی هستم و میخام امسال کنکور
هنرستان بدم . میتونم یا باید پیش ریاضی و بخونم ؟؟؟
پاسخ:
با سلام
گذراندن دوره ی پیش دانشگاهی فقط مخصوص داوطلبان کنکور سراسری است و نیازی به گذراندن آن ندارید. 
بسیار بیخود،فایل مشکل داره
پاسخ:
با سلام. 
بررسی شد. فایل مشکلی ندارد. لطفا مرورگر خود را تغییر دهید.
خیلی خیلی ممنون از زحمتتون
من که خیلی استفاده میکنم
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۲۵ محمد گلمحمدی
زور سپاس
سلام.چرا بودجه بندی هنرستانی ها فقط تا90 هست؟
پاسخ:
با سلام
این مطلب مربوط به سال گذشته است. بودجه بندی جدید را از معلمان دروس تخصصی و عمومی خود جویا شوید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی