هنرستان فنی شبانه روزی آیت الله طالقانی

مکانیک خودرو - الکتروتکنیک - ساختمان - تأسیسات مکانیکی

هنرستان فنی شبانه روزی آیت الله طالقانی

مکانیک خودرو - الکتروتکنیک - ساختمان - تأسیسات مکانیکی

عکس های هنرجویان مکانیک خودرو(قسمت دوم)

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۴ ب.ظ

ادامه تصاویر از هنرجویان مکانیک خودرو در کارگاه قسمت دوم

مشاهده ودانلود در ادامه مطلب                                                                    تنظیم :محرابی

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۲
معاون آموزشی

نظرات  (۶)

سلام ادمین جان
یه بار نظر گذاشتم که برای استاد کاری شرکت کردم الان نفر سوم شدم
بچه شهرضام اون دو نفر دیگه ای که قبول شدن برا مصاحبه نمیشناسید؟
پاسخ:
با سلام متاسفانه از وضعبت آزمون استخدامی ما اطلاعات چندانی نداریم برای کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت آموزش وپرورش تماس بگیرید/ محرابی
سلام
من به عنوان استاد کار مکانیک امتحان استخدامی اموزش پرورش شرکت کردم . حدود چند نفر از خوانسار شرکت کردند برای مکانیک ؟؟؟امیدی به قبولی هست///؟؟؟
پاسخ:
آقا مهدی عزیز مشخص نیست که چند نفر از شهرستان ویا شهر های دیگه شرکت کرده اند ملاک امتیاز اکتسابی  ورتبه شماست 
انشاالله که در آزمون قبول میشوید
راستش من سال 66 یعنی 27 سال پیش اونجا درس میخوندم
الان واقعا اشک تو چشام حمع شده و یاد اون روزها افتادم هر چند به لحاظ شرایط زندگی اون سالها برام سالهای سختی بود ولی خیلی دوست دارم یک بار دیگه برم و از نزدیک اونجا رو ببینم
سلام ادرس هنرستان؟
پاسخ:
با سلام

آدرس : استان اصفهان - شهرستان خوانسار - میدان 22 بهمن - خیابان 15 خرداد - هنرستان فنی آیت الله طالقانی

سلام
دلم گرفت این عکسا را دیدم
آقای نوروزی همکلاسی اون دوران خوش
امید وارم که موفق باشید و مثل همون سالهای تحصیلی باهوش و با ذکاوت
مهنس آبیاری-سمیعی نیا-
سرپرست کارگاه (برادرا)
آقای قشونی و خیلی عزیزای دیگه
و به یاد دوست از دنیا رفته مون مرحوم احسان فروغی روحش شاد و یادش گرامی
شادی روحش فاتحه قرایت بفرمایید.
دوران خوش خوابگاه
الان 13 سال از اون دوران میگذره اما انگار همین دیروز بود.
پاد ان روزگاران یاد باد

روزی ما جای این عزیزان توی این کارگاه بودیم
یادش بخیر
دست تک تک اساتیدمون رو میبوسم
مهندس : ابیار ، فتاحیان،شفیعی،محرابی
آقای رضایی سرپرست کارگاه
آقای درجه زنی انبار دار
و....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی